Äntligen anmäld

2013-09-18 @ 11:39:30 | Rebecka • Bonte Peter | © DailyHorses 2013
Har varit lite hit och dit med hur tävlingarna med Bull ska bli denna terminen eftersom både jag och mina föräldrar har haft tight om tid på helgerna, och aldrig kunnat samtidigt. Skulle ju ha varit med på en tävling i Aneby för några veckor sedan men blev ingenting med det eftersom vi var hos kiropraktorn samma vecka.
 
Men nu äntligen är jag anmäld till en tävling med min stjärna. Blir på JFK den 29 september och där skuttar vi runt en LD+5 och en LC. Gillar egentligen inte att tävla där men vet inte riktigt varför. Har aldrig gått speciellt bra för mig och Bull på hemmaplan men antar att det mest sitter i hjärnan på mig. Föredrar dock att tävla utomhus, det är så mycket roligare! I alla fall så ska jag vara med denna tävlingen som första tävling för terminen och ska bli kul ändå. Känner att denna terminen är vår termin och nu ska jag inte låta honom stanna något mer! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback