Upp och ner, fram och tillbaka

2013-05-14 @ 20:54:54 | Rebecka • Vardag | © DailyHorses 2013

Snurrig kväll och mycket tankar. Alldeles för mycket tankar. Jag är rätt bra på det, att tänka alldeles för mycket. Skrittade ut på Bull i över en timme och bara rensade tankarna och sedan pratade jag ut med en av mina allra bästa vänner så nu känns det faktiskt rätt bra igen. Snurrigt men bra! Vill tacka Hanna, Frida och Linda som alltid finns där. De är verkligen bäst och så ärliga vilket jag älskar! Love!

Nu blir det semifinal i ESC för att avsluta denna uppochner-vända kvällen. Återkommer imorgon as always!


Kommentarer
Postat av: Linda

Du är bäst! ♥

2013-05-14 @ 23:11:49
URL: http://lindutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback