Skitponny

2013-05-23 @ 18:32:05 | Rebecka • Vardag | © DailyHorses 2013

Bull är väldigt snäll i hantering och så, väldigt sällan något problem, utom när man ska hämta honom från hagen. För det mesta går det bra och har man godis med sig brukar det aldrig vara några problem. Men idag var jag klantig och släppte ut honom utan både grimma och krubbitarrem och ska man få tag i honom igen då är det omöjligt. Så jagade i trekvart innan jag gav upp, höll dessutom på att missa den buss jag skulle med. Skitponnyn, det är tur att jag älskar honom ändå!

Hade i alla fall inne honom en stund och borstade och betade lite, mer hann jag inte idag. Nu sitter jag i alla fall på bussen och ska iväg till nästa stall. Sen ska jag hem och råplugga till matte nationella imorgon. Vi hörs mer när det är skrivet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback