Så kan det gå

2013-05-19 @ 21:48:00 | Rebecka • Vardag | © DailyHorses 2013
Inget har riktigt gått min väg idag. Internet har inte funkat ordentligt här hemma och vädret var inte på min sida för det jag planerat för Bull idag. Skulle hoppat lite och dessutom vårbadat honom men istället fick han vila och var lerigare än någonsin när han kom in från hagen. Kul.
 
Jaja får börja med att ursäkta mig för uppdateringen men som sagt har internet krånglat och jag ville inte slänga iväg ett onödigt mobilinlägg bara för att få uppdatering. Vill att det ska vara lite kvalité på det hela liksom! Men nu medan det funkar ska jag försöka fixa lite inlägg inför veckan medan jag kollar på hockey-vm finalen!
 
Förresten vad tyckte ni om Eurovision igår? Själv tycker jag att Sverige borde fått en bättre placering, Robin gjorde väldigt bra ifrån sig. Annars gillade jag Frankrike, Ungern, Norge och Nederländerna mest även om de flesta faktiskt var riktigt bra i år. Och showen var bra, stolt över att det var i Sverige! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback