Onsdag & studiedag

2013-05-22 @ 08:22:43 | Rebecka • Vardag | © DailyHorses 2013

Godmorgon! Sitter just nu med matteboken uppslagen och ska strax börja plugga men skriver ett kort inlägg först hade jag tänkt. Dock strular internet fortfarande här hemma och på datorn fungerar det knappast alls, så nu blir det mobiluppdatering tills det löst sig. Egentligen gillar jag inte att uppdatera via mobilen så därför blir det kanske inte samma mängd som tidigare, men ni ska ändå få hänga med lite i vardagen!

Idag när det är studiedag så är det plugg som gäller. På eftermiddagen ska jag iväg och rida en annan ponny och sedan till Bull och skutta hinder på banan inför tävlingen på söndag. Om det regnar tar vi det lite lugnare men hoppning blir det i alla fall, och om SMHI har rätt så ska det bli lite finare väder ikväll!

Så såg min onsdag ut, vad ska ni göra idag? :)


Kommentarer
Postat av: Tova Eivinson ♥

Låter som en kul dag. :) Jag ska ha hoppträning, annars inget särskilt.

2013-05-22 @ 14:43:08
URL: http://www.tovaeivinson.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback