Nästa inköp

2013-05-22 @ 12:16:36 | Rebecka • Utrustning | © DailyHorses 2013
Just nu försöker jag spara mina pengar så gott jag kan och det är egentligen ingenting nytt jag verkligen behöver köpa. Det är i alla fall två grejer jag planerat att köpa just nu i hästväg, och det är ett hackamor och ett nytt pannband i brunt läder. Hackamor kommer jag leta efter ett begagnat för det är rätt dyrt i affär och jag känner inte att jag behöver ha det nyaste och snyggaste, bara det är i användbart skick liksom. Pannbandet funderar jag lite på vad jag ska ha för något. Har alltid suktat efter ett silvrigt med bara två rader och med ganska stora stenar, tycker det är väldigt snyggt men det är också dyrare än de vanliga från till exempel Charlies eller Hööks, med fyra rader. Får suga lite på den karamellen!
 

Kommentarer
Postat av: Erika Pettersson

Hackamore är skit bra att variera med. :)
De gör jag på min mellan bett o hack.

SV:
Ja vissa matchar ju faktiskt benskydd + schabrak så det ska väl inte spela så stor roll vad för färg på skydden man har. :)

Som Raski på henne smälter ju svart in bra eftersom benen är svarta.
men övrig utrustning är brun.

Ingen som jag tror tänkt på de innan faktiskt. :)

Svar: Precis! :)
dailyhorses.blogg.se

2013-05-22 @ 13:23:34
URL: http://erikapettersson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback