Kvällen

2013-05-18 @ 19:04:00 | Rebecka • Vardag | © DailyHorses 2013
Tror inte jag behöver påminna er om vad jag ska hitta på ikväll, haha! Eurovision såklaaaart! Snart får jag finbesök i form av tre goa klasskompisar, gött. Ska sluta tjata om det nu, vet att ni tröttnat! ;)
 
Imorgon blir det en lugn morgon och förmiddag. Plugg är det som står på schemat då, börjar bli lite tight med tid innan slutprov och inlämningar så det måste verkligen göras. Sedan ska jag iväg och ha träning för en tjej och sen ska jag till Bull och skutta lite hinder hade jag tänkt. Fin söndag också!
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Kul med lite hoppning!:D

2013-05-18 @ 21:36:07
URL: http://slowmotionphoto.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback