Hiss men inte diss

2013-05-14 @ 18:01:00 | Rebecka • Åsikter | © DailyHorses 2013
Har fått önskemål om att göra hiss och diss här på bloggen men efter att ha klurat lite på det så har jag bestämt mig för att skippa diss-delen. Det är framförallt produkter jag inte gillar att dissa dels för att jag inte vill att någon ska ta åt sig i fall en bloggläsare själv äger den produkten och gillar den och dels för att jag inte vill vara något typ av riktmärke och anse att jag har rätt och fel angående vad andra ska få använda. Alla får köpa vad de vill och vad de själva tycker är snyggt och ska inte behöva ändra åsikt på grund av en bloggare som tycker annorlunda.
 
Sedan vet jag att inte alla påverkas jättemycket av vad bloggare skriver om en produkt men jag kan intyga att det känns lite när man precis köpt t.ex en ny tröja som man tycker supermycket om och så några dagar senare är det en bloggare som dissar den totalt på sin blogg. Nej, sådan dålig stämning vill jag inte sprida här och därför undviker jag det! Självklart ska man få tycka olika men vill inte att läsare ska gå in här för att gå härifrån med hängande mungipor!
 
Hissa däremot kommer förekomma, där är det lättare och roligare att hitta saker att skriva om - både produkter och annat i vardagen. Ska försöka skriva ihop några sådana inlägg att lägga på tidsinställt till senare!
 
Vad har ni för åsikt? Skulle vara kul att höra vad ni har att säga! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback