Hej lördag

2013-05-18 @ 12:14:41 | Rebecka • Vardag | © DailyHorses 2013
Godmorgon, sovit gott? ;) Själv har jag inte sovit speciellt länge i natt då jag var uppe och bakade bullar alldeles för länge och sedan skulle jag upp tidigt för att sälja dem på torget. Var nere i stan redan vid sju och kom nyss hem så är ganska trött just nu! Ska vila ut mig lite hemma, städa och äta lite innan jag ska till Bull och efter det hem för eurovision-mys! Bra lördag helt klart!
 
Hade förresten Sune på markarbetet igår och det gick sååå himla bra. Utvärdering och film kommer senare idag! Är så nöjd med världens finaste ponny! ♥
 
Tänk att detta var nästan två år sedan... Tiden går för fort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback