Har landat i soffan

2013-05-15 @ 21:38:43 | Rebecka • Vardag | © DailyHorses 2013
Köpte ett finfint remontträns till Bull på Charlies och det var dagens enda inköp även om jag gärna hade haft med mig halva butiken hem. Det finns en himla massa fint, men alldeles för dyrt, där inne!
 
Sedan var det andra tandläkartiden för idag och därefter upp till bästa ponnyskrutten. Nu är jag hemma igen och har landat i soffan med datorn i knät. Borde egentligen plugga matte då vi har nationella provet nästa vecka så får väl ta att göra det nu. Skulle bara in här och lämna ett livstecken hehe. Idag har det varit segt med uppdatering men imorgon blir det både bättre kvalité och kvantitet då jag är ledig från skolan imorgon. Härligt!
 
Kram till alla er som kikar in här. Glöm inte att skicka iväg lite kommentarer också för att få en riktigt levande blogg och en bättre kontakt mellan mig och er. :)
 

Kommentarer
Postat av: Alice

Har inte kollat denna bloggen på jätte länge och igår precis innan jag skulle sova gick jag in här och kollade och blev så glad att se att "ni" är tillbaka. Tack för att ni bloggar igen! :)

Svar: Vad kul att du tycker så, hoppas du stannar! :)
dailyhorses.blogg.se

2013-05-16 @ 07:17:04
URL: http://crazyhorsealice.blogg.se
Postat av: Tova Eivinson ♥

Din häst är såå söt! :D

2013-05-16 @ 14:13:39
URL: http://www.tovaeivinson.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback