Chill vecka

2013-05-06 @ 15:25:00 | Rebecka • Vardag | © DailyHorses 2013
Har ingenting i skolan denna veckan och sedan ledigt torsdag och fredag som alla andra, grymt skönt. Då kanske min hjärna också kan sluta spinna på högvarv så jag kan sluta bli stressad för minsta lilla grej haha. I helgen ska jag iväg på läger nere i Skåne så mamma får ta hand om Bull då, annars händer verkligen inget speciellt denna veckan!
 
Nu är det bäst att jag drar mig mot Bull strax, ska bara få lite mat i magen. Har ingen direkt plan för honom denna veckan, tar det dag för dag helt enkelt. Vi får se vad vi hittar på idag! :)
 
Mitt hjärta när jag ganska nyligen fått hem honom. Det känns som igår men det var ju mer än ett år sedan nu. Galet vad tiden går!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Härligt att ni är tillbaka och bloggar! Finns ni på instagram också?

2013-05-06 @ 19:02:39
URL: http://ingetstoppaross.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback