15 maj

2013-05-15 @ 14:06:49 | Rebecka • Vardag | © DailyHorses 2013
Tjenare allihopa! Skoldagen är slut för min del för idag och ska snart iväg till Charlies och kika på lite grejer. Senare ska jag till tandläkaren innan jag ska upp till ponnyn min. Ikväll blir det plugg och det var kortfattat om hur min eftermiddag kommer se ut!
 
Förresten såg ni eurovision igår? Galet vad mäktig inledning säger jag bara. Har varit orolig att jag skulle behöva skämmas för att vara svensk under eurovision men det här är faktiskt riktigt bra. Åh så härligt, jag älskar verkligen detta! Ska försöka att inte tjata hål i huvudet på er om eurovision så om ni vill höra min eurovision-eufori (haha) så följ mig på Twitter (@rebeckuz). Det är en bra uppfinning det där! ;)
 
Nu ska jag iväg till bussen, vi ses och hörs och allt det där!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback