WOW!

2013-07-25 @ 22:23:32 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013

Nu är jag hemma igen efter de tre bästa veckorna i mitt liv. Jag har haft en helt otrolig tid i Mexiko, det går inte att beskriva med ord. Ska försöka få ihop ett ordentligt inlägg med text och bilder om det. Just nu är jag bara så glad att jag tog chansen och åkte dit och så ledsen över att ha lämnat alla dessa underbara människor jag har lärt känna! Wow, vilket äventyr!

Nu ska jag packa upp lite och försöka sova lite vilket jag inte gjort ordentligt på hela resan typ. Imorgon är jag tillbaka på bloggen igen och då ska jag berätta om planerna för resten av sommaren med. Jag har en underbar sommar! :)

Jag har missat en massa medan jag varit borta då vi inte fått vara kopplade till internet, så berätta för mig! Vad har hänt? Vad har ni gjort under tiden jag vart borta?

/ Rebecka

Bilder på mig och några fina vänner från lägret! Bjuder på bättre bilder senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback