Söndag

2013-07-28 @ 13:04:00 | Rebecka • Vardag | © DailyHorses 2013
För det är söndag idag va? Har lite svårt att hålla koll på veckodagarna på sommaren, är mer noggrann med datumen! ;) Idag är det i alla fall 28e juli och två dagar tills jag åker till Vedis, kul kul!
 
Tanken var att jag skulle åkt till Bull på förmiddagen och träffat Frida på eftermiddagen men lyckades självklart försova mig (om man kan säga det på sommarlovet) tills lunch. Slår istället två flugor i en smäll och drar med mig Frida till Bull! Senare ikväll ska jag ha filmkväll med några andra saknade vänner och det är så min söndag ser ut - inte helt fel enligt mig!
 
Igår red jag ut en sväng på Bull tillsammans med stallägaren där han står på bete och han skötte sig prima. Hade ju inte ridit på nästan en månad så det var himla kul att få sitta upp igen och fräsa fram i skogen på favvo-ponnyn! ♥ Han må ha blivit tjockare men hans energi är det inget fel på! ;) Idag får vi se vad vi hittar på, stannar förmodligen i hagen och testar på att trimma lite. Det låter lockande!
 
Ha en finfin söndag, I will!
 
 

Kommentarer
Postat av: molly - jmphoto ♛

vad fin bild! ^^

2013-08-05 @ 00:41:07
URL: http://jmphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback