Här händer det grejer!

2013-07-25 @ 12:46:23 | Gemensamt • Allmänt | © DailyHorses 2013

Har packat i flera dagar nu och vart runt i halva stan för att hinna träffa så många vänner som möjligt för idag om bara någon timme flyttar jag från Jönköping!

Det bestämdes för bara några veckor sedan och idag går alltså flyttlasset! Jag flyttar till en helt ny stad för att jobba med det allra bästa jag vet och jag tror att det kommer bli så himla bra! Det börjar iallafall pirra lite i magen nu även om det mest bara känns väldigt roligt och det är verkligen en enorm chans för mig!

Men nu ska jag packa det sista för att sedan bege mig till nya jobbet 2 timmar bort!

Mvh Hanna


Kommentarer
Postat av: Linda

Lycka till nu! :)

2013-07-25 @ 23:24:55
URL: http://lindutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback