Vilket väder

2013-01-10 @ 19:40:11 | Rebecka • Bonte Peter | © DailyHorses 2013
Hagel imorse, snö resten av dagen och plötsligt hade vi ett tjockt vitt täcke över marken igen. Mysigt men hade gärna sett att våren kommit nu istället, känner att vintern kan få vara slut för i år!
 
Skrittade inte speciellt långt idag på grund av vädret men han var P-I-G-G så in i bomben! Studsade och hoppade på stället av iver så fort jag vände hem och fick jobba honom på volter hela vägen tillbaka för att det skulle gå att skritta. Dessutom hängde han sig i vänstertygeln och tog inget stöd i höger så fick ta några extra volter på slutet just för att han skulle släppa. När han insåg vad jag ville suckade han och gav efter, haha. Man måste bara ha lite tålamod med denna lilla ponny... ;)
 
När jag har ätit ska jag bädda ner mig i soffan med kemiplugget och en kopp varmchoklad, mysigt värre när snön yr utanför. Så ser min torsdagskväll ut!
 
Första snön som kom denna vintern!

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh vilken fin bild!:D

2013-01-10 @ 20:26:21
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se
Postat av: Therese

Håller med dig, snön ska vara borta nu.. Hatar kylan men vi har iallafall sluppit hagen :)

2013-01-10 @ 20:37:47
URL: http://www.showits.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback