Vecka 3

2013-01-14 @ 19:32:00 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Vad händer denna tredje veckan på 2013 då? För mig händer inte jättemycket och planen ser ganska lika ut dag för dag så skriver inte upp ett helt schema. Det blir mycket plugg hela veckan då jag har kemi-slutprov på torsdag och fysik-slutprov (igen, orkar inte dra hela den storyn) nästa vecka. Idag rider Frida Bull och imorgon får han vila (inte för att han behöver det utan för att jag behöver mer tid att plugga på) och mamma tar honom så jag har två dagar med massa tid för plugg.
 
Resten av dagarna denna veckan ska Bull bara få komma ut i skogen och det ska blandas trim med busridning och intervallträning. På lördag kommer sadelmakaren och vi ska kolla på ny sadel till skruttponnyn då den han har nu inte ligger helt okej. Kanske har lite andra planer för helgen men vi får se hur det blir! :)
 
Det blir en seg vecka att ta sig igenom, mycket skolarbete och lite häst - inte riktigt så jag vill att min vardag ska se ut. Men det ska nog gå med lite självdisciplin! ;)
 
Åh vad jag längtar till sommaren!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback