Today

2013-01-23 @ 10:30:54 | Rebecka • Vardag | © DailyHorses 2013

Just nu har jag håltimma så passar på att kika in en sväng här via mobilen!

Idag blir det äntligen stallet och ridning igen, känns som om det var jättelänge sedan även om det bara var i helgen senast. Har inte någon plan för dagens ridning, det får bli vad det blir och vad jag känner för helt enkelt. Vissa dagar är det skönare så! Sedan är det ju självklart stallsysslorna och sedan hem och skolarbetet - som vanligt. Men imorgon är det där fysikprovet över, ska bli galet skönt!

Jag har lite idéer till inlägg i huvudet men det får bli till helgen då jag har tid! Ha en bra onsdag allihopa! :)

/ Rebecka


Kommentarer
Postat av: Elin

Så skön känsla när man äntligen fått gjort provet!:D

2013-01-23 @ 15:01:13
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback