Tjenare!

2013-01-16 @ 15:25:56 | Hanna • Vardag | © DailyHorses 2013
Äntligen hemma efter något som känns som den längsta skoldagen ever, fast det egentligen inte varit det alls. Men för tillfället har vi så grymt tråkiga uppgifter i alla ämnen att jag helst bara vill somna på lektionerna. Haft engelska disskusion idag om ett ämne som jag faktiskt inte bryr mig ett skit om vilket gör det såå himla svårt att prata om! Fick som tur var titta på massa filmer resten av dagen så det löste sig helt okej mot slutet av dagen. Även om det var de tråkigaste filmerna om väder, på engelska naturligtvis, så var det helt klart bättre än att skriva om vädret :P
 
Kom precis hem och satte på musik på högsta volym så det ekar i huset, man får passa på när ingen annan är hemma och klagar, eller hur? ;) Så fort pappa kommer hem och kan köra mig så bär det av mot Flechen som ska få komma ut och galoppera i snön, det bästa han vet om man bortser från hoppningen ;)
 
Annars är det en ganska lugn dag faktiskt, ska passa på att njuta så mycket jag bara kan av att rida i denna underbara snö för nu är det verkligen helt perfekt när det är så kallt att det är pudersnö överallt och rätt djupt på vissa ställen. BIG like!
 
Men nu svamlar jag mest precis som vanligt, dags att höja musiken och njuta en stund av värmen innan det bär ut i kylan :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback