Tjena mittbena!

2013-01-03 @ 18:05:52 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Trött och sliten är jag nu hemkommen från en dag på Sjövik med bästa Erica.
 
Största delen av dagen har jag servat Erica med hästar och hjälpt till på backen när hon har hoppat men även när hon visade en hel rad med hästar för spekulant. Jag tycker det är jätteroligt att kunna hjälpa till när man verkligen märker att det uppskattas och behövs! Att hjälpa andra är någonting jag verkligen tycker att fler hästmänniskor borde tänka lite mer på. Allting kretsar inte runt en själv alltid och om man kan hjälpas åt och glädjas åt andra kommer det arbete vi lägger ner dagarna i ända blir mycket trevligare, roligare och mycket bättre tror jag!
 
Imorgon vet jag inte riktigt vad som står på schemat men några av hästarna ska vila helt vet jag då de gick ganska hårt under dagen. Men jag åker ut iallafall och hjälper till, finns alltid lite skit att mocka eller hästar att pyssla om för att hjälpa till lite :) Har jag tid över ska jag även pyssla om bästa Bonny lite och mata henne mes massor av godis!
 
Finaste Bonny i hagen idag! ♥
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Hur ofta rider du Bonnie?:)

2013-01-04 @ 09:06:15
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback