Sista gången..

2013-01-02 @ 13:17:00 | Hanna • Filmer | © DailyHorses 2013
Nyårsafton var sista gången jag red mina älskade ponnysar, nu är jag officielt för gammal för att få tävla dom och eftersom jag valt att inte längre rida kvar på jfk, (vill inte börja rida i storhästgrupp där) så var det absolut sista gången jag satt på både Sanni och Boy..
 
Det gör ondare än någon kan föreställa sig att behöva lämna dem båda då de betyder så extremt mycket för mig. Men tiden går och vår tid är tyvärr förbi nu, men jag kommer aldrig att glömma dessa två underbara hästar. Dom kommer alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta. Då, nu och föralltid ♥
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Kan du inte rida dem på skoltid när ni rider på JFK med realgymnasiet? :)

Svar: får inte det för läraren tyvärr..
dailyhorses.blogg.se

2013-01-02 @ 14:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback