Plus och minus - right now

2013-01-14 @ 13:42:00 | Rebecka • Vardag | © DailyHorses 2013
+ Att Bull strax är igång och kan börja tränas ordentligt. Känner att jag har mycket att jobba på med honom men är taggad att sätta igång. 2013 är ju vårt år!
 
+ Hoppkursen för Erica om några veckor, kommer bli så roligt!
 
+ Jag fick B i Matte 2-kursen. Har varit orolig för att få ett dåligt resultat eftersom jag gärna vill ha bra i matte, som är ett av mina starka ämnen. Men detta visade att allt plugg inför provet var värt det.
 
+ Snön, någon gång i veckan blir det race över fältet - galet roligt!
 
+ Att det snart är dags att börja tävla. Är dötaggad!
 
 
 
- Sätter snön på minus också... Jag vill ha vår NU så man kan rida ordentligt på banan och slippa oroa sig när man ska ut och köra med transport. Jag tycker att vintern få ta och vara över nu!
 
- Har mängder i skolan som ska göras, som ni vet. Känner mig stressad men har inte orken eller självdisciplinen att verkligen ta tag i det. Suck.
 
- Bulls vänstersida, haha. Känner redan nu att den kommer vara galet jobbig att ta sig igenom. Stel och stark!
 
- Har inte tid med alla projekt jag vill dra igång. Suger att behöva göra allt sådant roligt när gymnasiet är slut...
 
Min fina pärla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback