Personlighet och vardagssnack

2013-01-13 @ 14:11:00 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Jag känner själv att jag är väldigt personlig på bloggen, kanske lite för mycket ibland. Att bara lämna ut sitt liv så rakt ut för vem som helst att läsa är riskabelt men bevisligen (av alla storbloggare) också ett sätt att kunna synas och bli framgångsrik. I och för sig delar jag inte med mig av allt som händer i mitt liv men mycket av det och mycket av mina tankar skriver jag här och delar med mig av till er.
 
Något jag tänkt på är att jag - speciellt på senaste tiden - skriver väldigt mycket "vardagssnack" och detta ska jag eller har jag gjort idag. Små inlägg så ni hänger med lite om hur min dag ser ut liksom, men är det något som uppskattas? Är det för mycket sådant, tycker ni om det eller är det bara skitinlägg som ni hoppar över? Tell me, jag vill ju inte tråka ut er om det är något ni inte gillar! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback