På bussen

2013-01-04 @ 09:29:49 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013

Shit vad jag tröttnat på att åka buss hela jävla tiden för att kunna ta mig någonstans! Nu tex. Så måste jag först ta bussen ner till stan för att sedan byta och ta nästa buss till Sjövik. Enkel resa tar det ca 40 minuter med buss men endast tio med bil, så fett ovärt! Får se till att ta tag i det där körkortet snart så jag slipper bussåkandet!

Vad dagen har att bjuda på vet jag inte riktigt ännu. Är påväg till Sjövik nu som sagt men vad som händer där vet jag inte riktigt, det märker vi ;)

Ikväll blir det antagligen party med underbara vänner som det ser ut just nu :)

/Hanna

Bästaste Bonny får stå för bilden ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback