Ni bestämmer ämne!

2013-01-23 @ 17:05:00 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Haft lite dåligt med idéer sista tiden och har svårt att komma på inlägg som jag verkligen velat skriva och haft åsikter om. Men om jag ska vara den sanna jag så har jag åsikter om precis allting. Men jag tänkte göra er mer delaktiga i bloggen nu ett tag.
 
Om ni skriver rubriker så skriver jag inlägg om dem allihopa! Alltså, ni väljer en rubrik som ni vill att jag ska skriva om och jag skriver inlägget samt länkar er i det inlägget ni valt rubik till. Så skriv nu en hel massa med intressanta rubriker så ska jag skriva så´att tangentbordet glöder! :D
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Sv: Ja helt sjukt vad han kunde!

Rubrik: Varför Emma är så jävla bra/cool/bäst/snäll?

2013-01-23 @ 21:48:45
URL: http://xoffbeat.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Kan du inte berätta hur det kommer sig att du har flechen och hur det var i början? :)

2013-01-24 @ 18:39:27
Postat av: Matilda

"mina mål med ridsporten"
"2012 ska jag..."
"Hur jag hamnade på Sjövik"

Dom hade varit jäääätte kul att läsa om! :D Skriver igen om jag kommer på fler!!

2013-01-24 @ 18:46:22
Postat av: Victoria

fin blogg! kolla gärna våran. kram :)

2013-01-24 @ 19:38:42
URL: http://vrsare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback