Mitt 2013

2013-01-14 @ 15:05:00 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Kom på igår kväll att jag helt glömt bort att dela med mig utan mina planer och visioner inför 2013! Men det är bättre sent än aldrig eller hur? Så nu när ni har återhämtat er efter att ha blivit uttråkade med att läsa alla andras så får ni nu mina, perfekt helt enkelt ;)
 
Ska jag vara helt ärligt mot er så kan jag faktiskt bara dela med mig av mina mål och visioner fram till sommaren, för efter det får livet en helt ny vändning och vi får se hur det blir efter det och utgå därifrån. Så till sommaren får ni ett nytt inlägg inför nästa halvår!
 
  • Ta STUDENTEN! Japp, det är mitt allra största mål 2013!
  • Ta tag i skolan, se till att verkligen göra mitt allra bästa den här sista terminen!
  • Bygga upp mitt självförtroende. Jag måste våga tro att jag kan lyckas för att kunna utvecklas!
  • Flechen ska bli i bättre trim än någonsin detta året!
  • Vi ska debutera 110cm ihop!
  • Starta en dressyr ihop..
Jag har inte jättemånga mål men det som står här ovan ska jag verkligen klara av. Jag vet att alla är fullt möjliga utan speciella svårigheter så nu är det bara att ge sig fan på det så vet jag att jag klarar det. (Hörde ni självförtroendet är på gång ;) )
 
Sanna och Flechen 110cm 2010.
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Hoppas du når målen, det kommer säkert gå super!:D

2013-01-14 @ 16:07:04
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback