Min dag

2013-01-19 @ 16:35:30 | Hanna • Vardag | © DailyHorses 2013
Uppe relativt tidigt idag för att hinna med att rida och fota innan släkten kom. Därför jag inte uppdaterat någonting då vi haft huset fullt sedan jag kom hem och massor att göra. Gårdagskvällen blev inte riktigt som plannerat då jag kom på vid tio tiden att jag nog skulle dra ut med lite vänner. Så det blev en snabbis ner på stan, riktigt bra kväll med grymma tjejer :)
 
Dagen började idag med en underbar busridning i hagen medans Becka fotade, ska ta tag i att redigera lite bilder nu så fort jag får lite tid över. Bästa möjliga start på dagen, utan tvekan! :)
 
Oredigerat smakprov från dagen! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback