Lördagsmorgon

2013-01-12 @ 08:36:00 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Var uppe ganska sent igår och lyssnade på härlig musik, bland det mysigaste som finns på kvällar/nätter. Men det får jag ångra nu när jag måste slita mig upp tidigt.
 
För nu är det ju ridning på ridskolan för min del. Suger lite att det är så tidigt men det är bara att bita ihop och kliva upp ur sängen. Ska bli roligt att hoppa lite i alla fall och så hoppas jag på att det blir lite mer hoppning än förra gången. Utvärderar när jag är hemma igen, men förmodligen åker jag till Bull först.
 
Så godmorgon alla morgonpigga, nu är det stallet som gäller. Tjoflöjt!
 

Kommentarer
Postat av: Mercedes

Känner igen känslan, red första lektionen tidigare :)
men man vaknar snabbt iaf :)
kram

2013-01-12 @ 11:51:26
URL: http://photobelle.blogg.se
Postat av: Elin

Han är så snygg i marinblått!:D

2013-01-12 @ 20:03:18
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback