Jag är tillbaka

2013-01-06 @ 11:20:21 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Heeeej! Jag lever, tro det eller ej! Jag landade i Sthlm i förrgår kväll men var inte hemma i Jönköping förrän mitt i natten och då var jag mer död än levande efter nästan 20 timmars flygresa. Igår började dagen tidigt med ridning av två hästar och sedan hem och träffa gäster så jag var rätt trött efter det också och somnade snabbt.
 
Men nu är jag här efter en både underbar och jobbig vecka i USA - jag ska berätta allt i ett senare inlägg. Det är mycket jag behöver berätta och visa så de inläggen kommer. Så länge kan jag önska er ett gott nytt 2013 även om mitt år inte riktigt startade på bästa sätt. Mer om det senare!
 
Hur har er vecka varit? Har ni tyckt om mina tidsinställda? :)
 
Bild från igår när jag äntligen fick träffa min underbara ponny igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback