Inställd hoppning

2013-01-06 @ 13:11:50 | Hanna • Fleche Gallant | © DailyHorses 2013
Jag som sätt fram så mycket emot att få hoppa Flechen igen fick en otrevlig överaskning när jag vaknade igår och det var minusgrader och banan hade frusit till is.. Så hoppa gick verkligen inte göra så vi ändrade planerna lite och lekte en del istället. Flechen tyckte det var roligt att få göra någonting annat för en gångsskull sa han! ;)
 
Släppte honom på lilla ridbanan och drygade oss lite, tränade lite spankskritt och puss och hälsa osv. Sen spårade det lite och jag testade om det gick att rida utan utrustning och det gick fin fint. Han är bara för snäll vår underbara häst ♥
 
Hoppningen får vi ta en annan dag istället, för galet vad hopp sugen jag är!
 
 
Haha så fula men kul hade vi iallafall ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback