För er att se fram emot

2013-01-19 @ 20:01:40 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Blev en heldel bilder idag och många väldigt härliga också trots att min kamera inte riktigt ville samarbeta (vi konstaterade att den nog inte gillade kyla). De behöver sig en liten sväng i Photoshop innan de kan publiceras här så ska ta tag i det nu ikväll hade jag tänkt så bjuder på första gänget imorgon skulle jag tippa på. Kan också säga att det var galet härligt att galoppera i djupsnön på en väldigt pigg Bull. Båda var nog lika glada! :D
 
Fick filmerna från hoppningen också så ska bara klippa ihop dem så kan jag bjuda på det imorgon också. Bäst för er att kika in då, med andra ord! ;)
 
Bjuder på ett smakprov, såklart! Giraffponnyn!
 
 

Kommentarer
Postat av: Olivia Gustavsson

Mitt photoshop funkar inte längre, sjukt irriterande..

2013-01-19 @ 20:22:25
URL: http://oliiviiagustavsson.blogg.se
Postat av: Maria

Åh, det är så mysigt att rida i snön! Himla härlig bild! :)

2013-01-20 @ 11:39:52
URL: http://marshias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback