Fleche

2013-01-04 @ 12:27:00 | Hanna • Fleche Gallant | © DailyHorses 2013
Som ni märkt så har jag inte tagit hand om eller ridit Flechen på flera veckor nu. Detta beror på att hans ägare är hemma under jul och nyår och då har hon tagit hand om honom som inte hinner med att göra det annars eftersom hon bor på annan ort. Men nu har jag fått nog ;)
Jag klarar inte en dag till utan att få träffa min prins och skämma bort honom lite, inte för att det finns någon risk att hans andra matte inte redan gör det men ändå! ♥ Så imorgon har jag paxat honom, det var alldeles för länge sedan jag träffade, pussade, red och hoppade honom nu så det står på schemat imorgon! Ska bli så underbart att få sitta på hans rygg igen, det är verkligen hemma för mig.
 
 
Älskade killen min ♥
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Ni är så fina ihop!:D

2013-01-04 @ 21:18:29
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback