Finally Fredag

2013-01-18 @ 08:03:00 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Dags att bege sig mot en lång skoldag med mycket lektioner och deadlines, men det är ju fredag så vad gör det? Kommer bli så otroligt skönt med helg verkligen, känns riktigt välbehövligt. Att ladda batterierna inför ännu en skolvecka med hårt plugg och press - dags att slappna av lite.
 
Idag händer inte speciellt mycket då jag slutar sent och sedan ska till Bull. Kommer vara mörkt när jag kommer dit så får se hur mycket jag rider. Självklart går det att rida ändå med pannlampa och reflexer men om han ska hålla på och krångla på vägen som han gjort det senaste så vet jag inte riktigt om jag orkar med det då. Vi får se, vi får se. Han dör inte av att vila heller! ;)
 
Dags att bege sig mot veckans värsta lektion - tyska. Ha en fin fredag! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback