En månad kvar!

2013-01-10 @ 09:34:00 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Idag är det exakt en månad kvar innan flyget lyfter mot Dublin, Irland!
 
Åh det ska bli så himla roligt och spännande att åka iväg till ett helt främmande land och jobba där i fyra veckor. Se hur de har det på just Irland, deras hästhållning lär ju knappast vara lik den vi har i Sverige, men vem vet? Allt sånt kommer jag att få reda på när jag väl är där och jag kan knappt bärga mig!!
 
Resan är som sagt bokad och klar och vi kommer att åka upp till Stockholm den 9 februari och bo på vandrarhem en natt innan flygresan mot Irland på morgonen den 10! Kan säga att det är tur att jag flög från Arlanda i somras när jag skulle till Egypten annars hade vi nog virrat bort oss totalt :P
 
Det ska bli så himla roligt att komma dit, har verkligen alltid velat åka men aldrig fått chansen och nu jäklar ska det bli av! Är det någon av er som varit på Irland nångång? Något speciellt man ska se eller uppleva? Dela väldigt gärna med er om ni vet någonting! :D
 
Underbart landskap, ska bli så himla spännande!
 


Kommentarer
Postat av: Elin

Åh vad roligt!:D

2013-01-10 @ 13:48:11
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback