Eftermiddag

2013-01-12 @ 14:36:00 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Just varit på Charlies och hämtat ut min älskade Spookskavaj, åh! Ska se till att få lite bilder på den någon dag! Snygg och skön, vad mer kan man begära?
 
Nu är jag påväg till Bull för att rida lite, kanske skrittar ända bort till stockarna och tillbaka. Inte jättelångt egentligen men det tar sin lilla tid om man bara skrittar. Han behöver verkligen trimmas på - och egentligen galopperas av mängder med energi som Hanna sa till mig tidigare - men jag har bestämt mig för att ta det lugnt och nu ska jag följa den planen. Han ska i alla fall vara 110% igång den 26/27 januari för då är det hoppkurs för Erica. Är taggad till tusen och Bull kommer vara som en kanonkula, haha! :)
 
Uppdaterar hemma sedan ikväll. Då ska det också pluggas, göras bloggdesigner och skriva inlägg inför kommande vecka. Måste bli bättre på att fixa tidsinställda så att själva bloggningen inte tar så lång tid på vardagar. Bättre förbered = mer uppdatering!
 
Vill komma igång och tävla nuuu!

Kommentarer
Postat av: Elin

Spooks-kavajerna är såååå snygga!:D

Svar: Eller huuur! :)
dailyhorses.blogg.se

2013-01-12 @ 15:45:55
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback