Vettiga inlägg, så var det

2013-08-26 @ 14:43:05 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Tjenare. Sitter i skolan på håltimma och har just haft min första lektion i Film och TV-produktion vilket kommer bli så kul att läsa. Gillar de där ämnena man kan läsa för skojs skull och som kan bli en höjdpunkt på skolveckan, speciellt när de ligger på måndagar. Bra start på veckan liksom!
 
Lyckades inte få in filmerna från tävlingen på videofy men ska försöka igen ikväll. Vill verkligen inte ge upp, gillar inte att lägga de på YouTube men fungerar det inte snart så får jag helt enkelt göra det. Jaja, jag anstränger mig i alla fall för att ni ska få de så fort som möjligt. Sluttjatat om det.
 
Får se om jag kan ta lite tankar från min huvud och få ner de i skrift så ni för en gångs skull kan få något vettigt inlägg här - jag har varit lite dålig på det nu det senaste. Dags att skärpa sig! ;)
 
 
Snabbt och rörigt inlägg, förlåt. Men håll er kvar här, det blir bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback