Trött och lycklig

2013-08-14 @ 22:24:33 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Denna sommaren har varit magisk. Tänk att mitt sista sommarlov också skulle bli det allra bästa, jag är helt lycksalig! Har nu ikväll kommit hem från Vedbände där jag varit personal ännu ett läger. Bull står numera installad i sitt vanliga stall och jag har flyttat hem igen efter att ha varit borta större delen av sommaren. Lovar er att ni ska få mer uppdatering om denna superhärliga sommar senare när jag inte är så trött att ögonen går i kors. Dessa veckor på Vedis har varit hårda men sjukt bra!
 
Ikväll kommer jag somna med ett leende på läpparna, denna sommaren har varit magisk!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback