Torsdag

2013-08-29 @ 10:10:48 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013

Blev ingen ridning igår då Bull hade ett skavsår som svullnat upp vid sadelgjorden. Det var väl inte jättefarligt utan mest det att jag inte ville sätta en sadelgjord på honom, så jag tog bara hand om det, rycktade honom länge och pussade lite extra på honom! Istället blev det en tur i skogen på en annan häst i stallet då ägaren inte hann rida alla sina tre hästar. Det gick bra och det var en mycket mysig pålle! :)

Idag är det ju hoppträning och den vill jag inte missa på grund av ett litet skavsår. Därför har jag gjort ett litet provisoriskt ludd på sadelgjorden genom att tejpa på ett gammalt nosludd, man får ta vad man har! ;) Ska bli så galet kul att hoppträna igen, som jag har längtat! Uppdaterar er självklart om det ikväll och ska se om mamma inte kan filma lite också!

Nu ska jag strax iväg mot skolan, har sovmorgon idag också. Ha en bra torsdag allihopa!

/ Rebecka


Kommentarer
Postat av: Elin

Min medryttarponny har också fått ett sår vid sadelgjorden, men det satt som tur var en bit framför sadelgjorden, så han kan ha den ändå :) Hoppas att det läker fort!

2013-08-29 @ 10:58:05
URL: http://slowmotionphoto.horseworld.se
Postat av: Sarah

Viktigt, vad är de för bett????

Svar: Kimblewick!
dailyhorses.blogg.se

2013-09-05 @ 20:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback