Sjukt trött

2013-08-02 @ 20:57:57 | Hanna • Vardag | © DailyHorses 2013

Det är långa dagar här på gården och det är inte många sekunder som man sitter ner utan att göra någonting. Men det var därför jag tog det här jobbet och jag ångrar det inte för en sekund för jag lär mig så otroligt mycket och får jobba med det jag tycker är roligt! Det tar väl bara några veckor innan man är helt inne i arbetet och kroppen börjar vänja sig vid att hålla igång så mycket! ;)

Jag har dock lite dålig tid till bloggningen som ni säkert märker men jag ska försöka skriva ett inlägg om var jag är och vad jag gör inom kort eftersom ingen verkar känna igen den vita stjärnan direkt från landslaget! Ska försöka svara på några av era frågor också inom kort :)

/Hanna


Kommentarer
Postat av: Tindra mihihi

Räknas det om jag vet? Titan heter hästen & du jobbar i hos Emma Emanuelsson i Lerum, Göteborg ;)
Haha :P

2013-08-03 @ 13:37:19
URL: http://faicha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback