Rätt svar - Titan!

2013-08-04 @ 21:28:27 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Först med att svara rätt på vilken häst det var på bilden var Camilla, utan blogg, självklart är det finaste Titan som rids och ägs av Emma Emanuelsson!
 
För er som inte lyckades lista ut det efter att ha läst ovanstående mening så är jag alltså hemma hos Emma Emanuelsson och jobbar. Jag bor på gården och jobbar i stallet hela dagarna med att rida och ta hand om hästarna. Ett riktigt kanonjobb enligt mig då jag får stora chanser att lära mig enormt mycket och samtidigt så är det ett väldigt roligt arbete även om det är väldigt tufft.
 
Men jag trivs verkligen hur bra som helst och nu börjar jag komma in bättre i arbetet också och ser själv vad som behöver göras osv vilket underlättar väldigt mycket! Det är mycket att komma ihåg och hålla koll på och tider att passa så man behövde verkligen lite tid på sig att komma in i verksamheten!
 
Just nu är Emma i Belgien och tävlar med tre hästar så jag och en tjej till har hand om stallet och resten av hästarna som är kvar hemma. Det är relativt lugnt då en del av unghästarna är på bete över sommaren men det finns alltid jobb så att man håller sig sysselsatt iallafall! :)
 
Har ni några frågor om jobbet eller så så kan ni ju ställa dom frågorna i vår frågestund som ni hittar HÄR. Ska försöka svara på frågorna imorgon! :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback