Nemen tja

2013-08-01 @ 15:26:58 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Jag har fortfarande svårt att inse hur sjukt lätt man ställer om till nya rutiner och tider. Efter att ha jobbat i en vecka vaknade jag av mig själv klockan 07.20 och kunde verkligen inte somna om! Hr sjukt är inte det? Jag som i vanliga fall inte går upp innan 11 när jag är ledig! Men efter nån timme lyckades jag iallafall somna om och sov nästan fram till lunchen. Riktigt skönt att vara lite ledig och bara kunna slappa en hel dag!
 
Men nu känner jag att det börjar krypa i fingrarna på mig så jag tänkte smita ut till stallet en sväng trots att jag är ledig och se om inte Elin vill ha hjälp med fodringen, annars får jag väl ta mig en liten mysstund med alla keliga hästar! Har faktiskt aldrig varit i ett tävlingsstall tidigare där alla hästarna är så himla sociala och verkligen älskar att gosa. Jätte mysigt faktiskt! ♥
 
Ni får väl en ledtråd till på gissa hästen, han ska gå EM om mindre än en månad! Den som gissar rätt snabbast på vilken häst samt var jag är och jobbar får en länk! :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Det är ju fina Titan!! Vilket betyder att du måste vara hos Emma Emanuelsson?

2013-08-03 @ 10:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback