Massa anmälningar

2013-08-31 @ 11:42:00 | Rebecka • Tävling | © DailyHorses 2013
Det står massa tävlingar framför mig just nu. På tre olika hästar! Nästa helg ska jag till Aneby med Bull och hoppa LD och LC, första tävlingen för terminen. Var inte alls planerat att jag skulle åka dit men vi lyckades inte få ihop någon helg då både jag och mamma kunde samtidigt så vi tog denna för att kunna komma igång med tävlandet igen. Målet är, som vanligt med Bull, att bara tycka att det känns lågt och komma runt utan stopp båda klasserna. Jag känner inte att 90 är högt och det ska det inte heller göra när jag går in på banan!
 
Helgen efter det är det andra omgången i division 2 som gäller och dit har jag med mig två hästar. Kuhs såklart och sedan även Sune! Vi har ju tävlat lokal förut men bara på hemmaplan och det ska bli så kul att visa vad vi egentligen går för. Jag är nog den enda som tror att han inte kommer dö av skräck bara av att komma till ett ny ställe och nya hinder, haha. Men vi ska visa dem att de har fel och att detta ska gå! Båda två går LD och sedan den som går bäst (förmodligen Kuhs) går laget i LC sedan.
 
Ska bli så kul, nu är det tävling för fulla muggar! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback