Idag

2013-08-10 @ 16:27:04 | Rebecka • Vardag | © DailyHorses 2013
Tjenare. Alldeles strax ska jag iväg till min kompis avskedsfest och drar med mig min lilla packning med nytvättade kläder dit så att jag kan ta tåget direkt senare ikväll. Då blir det ytterligare fem dagar på sköna gröna Vedbände med ett nytt gäng lägerbarn. Sedan kör vi ju hem mig och Bull igen och saker går tillbaka till det vanliga igen, trist såklart men samtidigt lite skönt.
 
Så nu vet ni min lilla planering för ikväll och de kommande dagarna, för er som är intresserade. ;) Har resten av svaren från frågestunden på tidsinställt och även en gammal film jag hittade.. Den vill ni inte missa haha! Ha en bra vecka, vi hörs ju snart igen! Kram!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback