Hoppning på mitt ♥

2013-08-30 @ 21:10:43 | Rebecka • Träning | © DailyHorses 2013
Hoppade Sune idag för er som inte förstod det på rubriken. Gick väl inget vidare, jag hade alldeles för dåligt tålamod idag. Framridningen stretar han bara emot och då blev jag hård i handen istället för att slappna av och rida med benen - det felet som inte går att göra på Sune om det ska fungera. Själva hoppningen gick heller inte bra, han var inte allert på min skänkel, tog inte tag i hindret själv utan ville bara smita undan hela tiden. Lat som bara den var han, lyssnade inte fram eller tillbaka och försökte hela tiden komma undan.
 
Han har inte hoppats ordentligt på väldigt, väldigt länge så jag förstår att han är som han är. Han behöver få det där suget själv, få det där självförtroendet och framförallt få upp konditionen. Hoppas på att kunna fortsätta jobba på det de närmsta veckorna för sedan... Då händer det grejer. Avslöjar en annan dag! :)
 
Förutom kvällens ridning så har dagen varit toppen, har gått med ett smile på läpparna hela dagen och alltid haft nära till ett skratt. Gillar dagar när man är glad helt utan egentlig anledning! Nu ska jag fortsätta dagen genom att laga lite god mat och sätta på en film. Det blir inte så sent dock för imorgon ska jag upp tidigt och helgarbeta på ridskolan!
 
En ett år gammal bild på mig och mitt hjärta!

Kommentarer
Postat av: Lilly

Ska du köpa honom?

2013-08-30 @ 22:38:14
Postat av: Hanna

Tävla Sune lokal hemmaplan eller nåt liknande? :)

2013-08-30 @ 23:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback