Goddag

2013-08-22 @ 17:20:01 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Kom just hem från första skoldagen med schema detta år, mitt tredje och sista år på gymnasiet. Känns faktiskt helt okej då torsdagar kommer vara min längsta dag och det ändå inte kändes så farligt. Det kommer jag få ta tillbaka om några veckor, haha!
 
Tillbaka till verkligheten och rutinerna alltså och det är endel som tidigare alltid fanns i bakhuvudet som nu är spårlöst försvunnet och måste återfinnas. Förutom derivata i matten och grammatiken i engelskan så är det att jag måste fixa tidsinställda till bloggen redan dagen innan. Speciellt om man dessutom glömmer sin skoldator hemma... Eftersom det var bortglömt så har uppdateringen hittills idag varit obefintlig, men snart kommer jag nog in i de rutinerna också! ;)
 
Ska strax ta cykeln till Bull, sedan hörs vi igen - förhoppningsvis med goda nyheter...!
 

Kommentarer
Postat av: Tilda

Sv: Åh tack så jättemycket! :D

Och vilka fina hästar ni har. Verkligen superfina! Kram :)

2013-08-22 @ 21:17:26
URL: http://tildaakesson.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback