Första veckan

2013-08-28 @ 07:28:00 | Rebecka • Vardag | © DailyHorses 2013
För en vecka sedan började höstterminen 2013 och mitt tredje år på naturlinjen på gymnasiet. Mycket lugnare schema än förra året men fortfarande samma tempo på lektionerna. Känns ändå skönt att vara tillbaka i lite vardagsrytm och ha en god anledning att gå upp i bra tid på morgonen.
 
Slutpratat om skolan tycker jag, dit ska jag ju alldeles strax. Efter skolan idag ska jag på ett möte angående ett extrajobb och sedan ska jag till stallet där Bull ska få komma ut i skogen en sväng. Imorgon blir det säsongens första hoppträning och jag är väldigt taggad på det. Ska bli så himla kul att komma igång igen, speciellt eftersom det gick så himla bra senast jag hoppade!
 
Godmorgon förresten, ha en bra onsdag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback