Upp och hoppa

2012-09-22 @ 06:47:00 | Rebecka • Vardag | © DailyHorses 2013
Godmorgon godmorgon! Lördag idag alltså. Är tidigt uppe och påväg till Bankeryd och Bulls gamla stall för att ha helgjouren där. Eftersom vi flyttade så snabbt och redan var uppskrivna på denna helgen så får vi ta den och samtidigt passa på och leta efter om jag har glömt någonting. Det skulle inte förvåna mig eller någon som känner mig.. Nu är det i alla fall dags för morgonfodring och utsläpp!
 
Direkt därpå ska jag till Bull och rida ut en sväng. Han ska gå lätt idag innan tävlingen och efter dressyrträningar två dagar i rad nu. Jogga runt lite och värma upp inför imorgon! Sedan ska vi testa att släppa ihop Fleche och Bull i samma hage och förhoppningsvis går det prima så de kan gå tillsammans! :)
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Är det imorgon det är tävling?:D

Svar: Jajemen :)
dailyhorses.blogg.se

2012-09-22 @ 10:25:12
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: Okej, lycka till!:D

2012-09-22 @ 14:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback