Sur

2012-09-04 @ 10:09:45 | Rebecka • Vardag | © DailyHorses 2013
Började skolan åtta med att vår lärare är sjuk och nu har vi håltimma fram till halv tolv, är ganska sur just nu faktiskt... Kan inte lärarna lära sig att informera på fronter som de ska?
 
Igårkväll pluggade jag hela kvällen så plötsligt var klockan läggdags och hann inte uppdatera. Frida red Bull igår och han hade varit lite jobbig i början men släppt efter sedan och blivit finfin. Om det inte regnar ska jag rida ut en sväng först och sedan rida på banan som i lördags. Hoppas på att få samma känsla som då!
 
Slutar klockan tre och då ska jag hem och plugga lite innan jag ska iväg på lite andra roliga ärenden, därefter väntar Bull. Ni får ha en bra dag, ska försöka uppdatera er flitigt idag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback