Stockarna

2012-09-17 @ 13:54:00 | Rebecka • Bonte Peter | © DailyHorses 2013
Skuttade lite stockar igår med Bull och i början skötte han sig exemplariskt. Hoppade alla stockar som finns på själva ridbanan, varav en stor och en med tre stockar på varandra. Mot slutet blev han lite trött och springig och jag blev lite ofokuserad men avslutade med ett bra språng och nöjde mig. Kan intyga att både jag och Bull tyckte det var väldigt roligt, vi älskar att hoppa naturhinder! :D
 
Har inga bilder på när vi hoppar stockar men det får vi fixa någon gång, nu är det inte så svårt att fixa nya bilder när vi står i samma stall! Men film har vi från igår iallafall, den får ni se senare i veckan!
 
Finponnyn i skogen igår!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Har alltid undrat hur hög den med tre stockar är men är inte så bra på att uppskatta höjder :P Vet du hur hög den är ungefär?

Svar: ca 70-80 cm skulle jag gissa på :) Och kanske 70 bred längst ner ;)
dailyhorses.blogg.se

2012-09-17 @ 14:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback