Skolförberedelser

2012-09-02 @ 20:05:06 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Ska sätta mig med lite läxor nu tänkte jag, vill inte ha allt för mycket att göra på eftermiddagarna efter skolan när man redan är dödstrött på allt som har med plugg och läxor att göra. Ska även städa lite i mitt rum då man inte ser varken golv eller möbler längre på grund av alla saker där inne...
 
Helgen har varit full av häst och annat kul men ska ändå bli lite skönt att ha en "stallfri" dag imorgon. Dock innebär det en massa plugg vilket inte heller är jätteroligt men ska ta mig lite tid till bloggen också, det har blivit lite dålig kvalité på inläggen det senaste, skärpning! ;)
 
 
Har ni haft en härlig söndag?


Kommentarer
Postat av: Sara Carlsson

sv: får se om jag åker dit, det beror på vad det är för klasser och sådär :)

2012-09-02 @ 22:56:20
URL: http://carlssonpataket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback